O mně

Moje fotka
Bílovice nad Svitavou, Jihomoravský, Czechia
Věčný optimista, spíše extrovert se závislostí na sportu(aktivně:-))) a spoustě krásných záležitostí co se dají dělat......Dobro kráčí cestou Kimagori.Jeho mistři mohou předpovědět budoucnost ... ... A dokonce se navrátit k životu. Legenda vypráví o vyjímečném bojovníkovi...ztracené duši...Kimagori, schopnost kontroly času ...... Budoucnosti ...života a smrti.

pondělí 19. července 2010

Velikonoční turnaj Holice 3.4.2010

Velmi opožděně, ale přece vkládám foto z turnaje v Holicích. Do dnešního dne má nejkrásnější "Prohra" s opravdu velmi kvalitním hráčem. Karel Komenda(TSV Ansbach 3.německá liga) mi opravdu věnoval nádherný zážitek ze hry. Jen mě mrzelo, že jsem takovou formu neudržel v dalších zápasech. Nejen mně se zdálo upřímně neuvěřitelné mé vedení 2:0 na sety, ale i Andrey Sitak z lavičky nejdříve koulel očima a pak s rukou na ústech musel skrývat více než úsměv, když zjistil, že zatím vedu. Nicméně mi to mohlo pouze v ten moment jen a jen lichotit. Pak se, ale začala karta obracet a můj skoro skalp v ten moment nejspíš životní byl ten tam. Každopádně fantastický zážitek. Díky za něj.
Třeba bude ještě někdy příležitost k tak výkonnostně silnému soupeři.

Žádné komentáře: